Kycklingpasta alá Johanna

Den är sjukt god :) MUMS MUMS MUMS.. det betyder alltså att Simon och Johanna har bjudit på middag idag. Tack, helt underbart god mat och trevligt sällskap. Min andra bror och hans andra hälft var också där. Blev riktigt mysigt :) hi...
Annars har jag och Felicia varit på babysång på mjölkudden idag. Det var kul :) Kanske blir nästa torsdag också.

Nu när vi kom hem på kvällen, hade vi en sååå trött tjej. Sedan när hon vakna till när vi gjorde henne nattklar blev hon såklart pigg. Upp och ner, sitta stå och slänga sig i sängen. Försökte läsa saga, men de hjälpte inte, hon tog tag i boken, drog sig upp och släppte greppet, Öva på att stå själv. Denna brud alltså. Vilken framfart hon har ibland. Nu börjar hon våga släppa taget mer och mer. Till slut orkade jag inte försöka natta henne mer eftersom hon verkade vara pigg (eller det heter övertrött) och inte ville sova.
I vardagsrummet började hon öva igen...

Står helt själv och leker med snöret.

Ibland är det som att hon kommer på sig själv, att hon står utan stöd och då sätter hon sig. Hon sittramlar ner från stående till rumpan.
Sedan tog det roliga slut när hon sket, kanske därför hon inte kunde somna för hon behövde arbeta ut lite skit :P haha..
Nu nattar pappa Andreas henne och det verkar gå betydligt bättre ;) Skiten är ute, nu kan man sova ;) haha.. eller är det kanske bara en pappa som krävs ikväll? ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

En liten tröst är dt absolut! :D Men jag räknar med att dt börjar vara sådant väder där uppe me ungefär i samband med min flytt upp ;)



Kolla in tjejen, hon står ju :) Snart springer hon om hon fortsätter i den farten :P hihi!

2011-01-27 @ 23:04:29
URL: http://erikakristinarousu.blogspot.com
Postat av: Malin

sv: tackar! :D



ha en bra söndag förresten!!

2011-01-30 @ 13:59:27
URL: http://blueandyelloweyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0