En visit hos Nanna, Alma och Hannes igen

Var på bvc idag, och efter åkte vi och hälsade på hos Nanna med barn. (uppdatering om vikt m.m. kommer vid den så kallade 8 månaders uppdateringen).


Lika kul som alltid och härligt att se barnen leka tillsammans. Tiden sprang iväg som vanligt och han även träffa karln i huset, var ett tag sedan sist. Blev en hel del husprat och massor av skratt :) Nog vet man vad man vill ha för hus, fanken att det ska kosta också. Nå, en vacker dag :)
Alma har verkligen ett "roligt" sätt att ta sig fram på, hur gulligt som helst. Att barn kan skilja sig åt ;) Hon kan böja sina fötter åt höger och vänster och upp och ner känns det som, ser ut som om hon skulle kunna bli en riktigt bra gymnast ;) hihi.. verkligen härligt att se :)
Fler besök lär det bli :)

Nu ska jag chilla och varva ner ordentligt framför tvn, snart börjar ju familjen annorlunda, det måste jag se :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Erika

Eller hur ;) Haha, jag satsar på dt iaf ;) å dt är så sant, träningsvärk ÄR skönt :)



Hon kan verkligen charma alltså :) Åh vad kul! så spännande dt måste vara att se henne ta alla steg mot att växa upp :) Myyyysigt!



Oh, jag kanske oxå tar å kollar Familjen Annorlunda, dt är ju kul :P hehe!



KRAM vännen!!

2011-01-24 @ 20:19:19
URL: http://erikakristinarousu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0