De här med bloggande

Att blogga har ju inte gått så bra på senaste för mig. Men det händer inte så mycket i livet just nu, fast det händer massor. Här hemma får jag förfölja Felicia när hon sätter fart, och det är som om hon vet att de man inte får göra det ska jag göra för då kommer mamma och antingen säger nej eller plockar upp mig och kallar mig busunge. Nu sitter hon dock jättesnällt och leker på golvet här bredvid. Men en duktig krypare har hon blivit, så himla härligt att se. Hon kan komma krypandes och skratta. Det bara lyser om henne ♥ Och hon har blivit mindre famning, men det förstår man eftersom hon tar sig "vart hon vill" nu. Hon önskar dock att hon kunde klättra, hon gör sina försök och har lyckas dra sig upp till stående en gång via soffkuddarna.

Kommer dock ingen sju månader uppdatering om Felicia denna gång, texten ovan får räknas som de, i textform :)Tar det vid 8 månader istället :)
Haft besök av Carolin och John idag. Supertrevligt. Vi hann med en runda av spelet den ofrivilliga spelaren. Jag fick en bra start och vann 18 mille, efter en stunds spelande sprängde jag banken och vann hela spelet :) En seger känns alltid fint ;)

Felicia fick en present av Carro och John, små dinglisar. SÖTA var de. Måste fixa in en bild senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0