Felicia tog sina första steg

Igår kväll tog min lill skrutt sina två första steg utan stöd. Både mamma Linda och pappa Andreas fick vara med om den upplevelsen. Man bli ju så stolt som förälder när man får vara med om hennes utveckling och se hennes framsteg.
Och ja hon har varit och är fortfarande snabb i sin utveckling, men självklart hade jag varit lika stolt om hon hade tagit sina första steg utan stöd först om exempelvis 4 månader. När, var och hur utvecklingen sker har absolut ingen betydelse :)
Här försöker min dotter äta upp mig och dra bort min näsa samtidigt



Kommentarer
Postat av: sussa

Sötisar!! <3

Saknar er fast de va ganska nyss vi sågs....

2011-02-11 @ 14:27:03
URL: http://sussnanna.blogg.se/
Postat av: Nanna

Stor tjejen=)

2011-02-12 @ 09:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0