Energi

Oj vilken skillnad idag. Tre nätter i rad har Felicia sovit superdåligt. Vaknar femti-elva-miljoner gånger på natten och bara tokskrikit, spänt hela kroppen och sedan fått tröst och somnat om. Och då uteblir ju både min och Andreas sömn. Det har inte hjälpt att hon har fått sova mellan oss heller. Inatten som var märkte vi att det börjat bli bättre (hon somnar ju tidigare än oss) men inte riktigt bra än. Så klockan tolv blev det alvedonkur plus välling, och hon har sovit så sjukt mycket bättre inatt. Bara vaknat fem gånger typ, utan att tokskrika.
Hon behövde verkligen få sova vår tös, det behövde vi alla. Så idag känns det som om jag har tusen tusen mycket mer energi. Tre riktigt tuffa och tunga nätter tar på krafterna. Så om hon skulle bli likadan inatt igen så har jag ändå mer energi, för jag har återhämtat massor inatt.

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad skönt att hon mår bättre! ...å tack tack tack så mkt du fina för den fina kommentaren! :) KRAM!!!

2011-02-18 @ 15:46:24
URL: http://erikakristinarousu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0