Buzzador

Jag är något som heter buzzador. Det innebär att jag kan välja att vara med i kampanjer. Just nu är jag med i en kampanj som handlar om sidan savesmart. Det är en sida med olika erbjudanden.
Kolla in den! och kommentera vad du tycker.

♣ Något du skulle vilja se på sidan?
♣ Något erbjudande som lockar dig?
♣ Något som absolut inte lockar dig?


Inga köptvång om man blir medlem, och man kan se runt på sidan utan att vara medlem.


http://www.savesmart.se/referral/7777833e

SaveSmarts smidiga tjänst för förmånliga mängdrabatter. Rabatterna finns inom en rad olika områden, bland annat italienska delikatesser, köksutrustning och hyrbilar. Just nu kan du anmäla ditt intresse så att SaveSmart kan handla upp ett billigare elpris till sina medlemmar. Och som alltid vid mängderbjudanden - ju fler medlemmar desto bättre priser!



Vill du bli buzzador?

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.
Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.
Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Klinko):
<a href=https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Klinko>https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Klinko</a>
Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail. Man kan välja om man vill delta i en kampanj eller inte.

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Klinko):

Kommentarer
Postat av: Erika

Funkar dt här bra? att vara buzzador alltså! Jag fick ditt mejl då om dt här å tyckte dt lät som en kul grej. Jag kände dock att jag har så mkt nu så jag kanske tar tag i dt när jag hunnit få mig tillrätta i Lule men tänkte bara höra hur du tyckte dt funka? :) KRAM!!

2011-02-22 @ 11:56:06
URL: http://erikakristinarousu.blogspot.com
Postat av: Erika

Iaf lite mindre kanske ;) Hihi!



Okej ja dt är ju sant! tänkte mer på dt här med att uppge adress å så, fast dt jag kan ju uppge Luleadressen även fast jag inte hunnit dit än kanske :P Klinko it is! :)

2011-02-22 @ 12:19:38
URL: http://erikakristinarousu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0