Alla dessa hustankar

Ena dagen känns det som om hoppet finns där och vi kommer få oss ett hus, sen nästa stund inser man att man bara kan få hus som måste totalrenoveras och hur ska man ha tid med det????!!!!
Åh blir galen, vill inte bo i lägenhet längre, vill ha hus, vill ha eget där jag kan göra vad jag vill och fixa det precis som jag vill. Att Felicia får ett eget rum, att hon har en egen gård att leka på, att katterna får gå ut i det fria.. JAG VILL HA HUS!!!

Var igår på en privat visning faktiskt, huset var bra och det finns potential så att säga. Men de som bor där är lite virriga känns det som. De vet inte när de ska flytta (kommer de flytta) en månad? ett år? tio år? ja det var osäkra kort. Men gillade huset, fick den där känslan :) Den man söker när man kliver in i ett hus!! Fan kan de inte bara sälja till oss, privat! Skulle vara skönt. Komma överens om ett pris och ha ett hus! Nå, med vår tur med hus så kommer de väl inte sälja på ett bra tag.......... och det är ju inte så att vi kan gå och vänta på det heller och kanske missa ett annat hus som man får den där känslan i och Ser sig själv bo i.
Det känns bra att det börjat komma ut lite fler hus nu på hemnet, kanske denna hushysteri lägger sig lite :) och alla inte tokbudar till höger och vänster.

Kommentarer
Postat av: Erika

ja den är inte sådär "hård" om man säger så, om dt var så du mena?! :P Tyckte den var så mysig :)

2011-02-02 @ 09:27:00
URL: http://erikakristinarousu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0