Peter vill du ge mig någon miljon?

Kan jag inte bara få vinna pengar eller typ att Peter Forsberg får för sig att skänka mig några miljoner. Synd att han inte läser min blogg och kan få detta meddelande. Tänk om någon skulle få för sig att sätta in några miljoner på mitt konto, det hade inte varit helt fel det.

Varför jag vill ha massa pengar. Jo jag VILL VILL VILL köpa hus. NU!! Ja nu, precis nu. Är totalt avundsjuk på precia alla som är husägare. T.o.m. de som äger ett ruckelhus!!!

Nu ska jag drömma vidare om huuuuuuuuus... för drömma får man när man inte har råd att köpa ett! och Triss är det ingen idé att köpa heller, vinnner aldrig mer än max 50 kronor på dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0