Besiktat bilen

Seriöst, dagarna bara flyger förbi. Fast jag i princip gör samma sak varje dag. Jag som skulle bli duktig i bloggen igen nu till hösten. Men ibland är jag så slut när Flisan äntligen somnat att jag inte inspireras att skriva. Och Felicia har nu i tre dagar varit sååå sällskapssjuk så har nätt och jämnt hunnit kolla facebook sedan har hon velat öva på att stå/sitta, äta eller mysa. Då blir det inte mycket tid över :)

Men sen sist har jag iaf hunnit med att ha bodenbesök och varit på bodenbesök, besökt Sussa och Noah och idag har vi varit och hälsat på Malin och Rasmus :)

Idag var det besiktining av bilen som stod på schemat och det gick bra :) Dock gillar jag inte att besikta bilar, men ibland får man offra sig för laget :P haha...

Jag har iaf hittat en vinterjacka. Det blir en svart :) och så har jag tänkt inhandla garn och prata med min mormor om hon skulle vilja skapa lite :) Hon är så duktig på sådant där :) Något färgglatt kanske, typ lila i iaf :) Gillar lila, så vet att den färgen ska ingå :) hi.. om ni inte fatta vad jag menade med skapa så var det halsduk, vantar och mössa till vintern då :P

Funderar som på att krypa ner i sängen, men känns som om det ännu är för tidigt för att gå och sova... men trött är jag.. hmm... soffläge ett tag till :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0