Värsta natten på lääänge

Inatt har det blivit dåligt med sovandet, t o m Andreas har vaknat tusen gånger och han brukar inte vakna så himla lätt som jag på natten. Gumman har det riktigt jobbigt just nu. Gråter, grinar, låter, tjuter och bara har det jobbigt jobbigt jobbigt. Mitt lilla hjärta, och inget kan man göra för att hjälpa att det går över :S Jag misstänker att det är tänder på G för så här grinig har hon inte varit sedan hon blev över 3 veckor. I vanliga fall brukar vi mysa på morgonen, ligga i sängen alla tre och skratta och goa, men inte i morse, då vara det bara jobbigt för Felicia. Hela sin vakna tid gråter hon i princip bara. Blir lite bättre när man går runt och bär på henne men det orkar man inte göra en hel dag... hur mycket man än önskar att man hade den styrkan.

Nu har hon somnat för tillfället, hoppas hon sover ett bra tag och inte hennes snitt på bara 15 min. Minst en timma skulle vara skönt för både henne och mig. Speciellt nu när det är lite extra tufft.

För någon dag sedan upptäckte Felicia att hon får in fötterna i munnen, så söt hon är.

 

och Felicia har fått träffa Annie också :)

 

 


Svar till kommentarerna :)

Glömde helt bort att det finns flytande alvedon, det har jag t.o.m. hemma eftersom jag ville vara på den säkra sidan när hon fick tre månaders sprutan. Men glömde helt bort det inatt att jag har de hemma. Var för trött för att tänka på det, men nästa gång ska jag göra det :)

Bitring har hon (flera olika), la en i kylen för ett tag sedan för att den ska bli kall :)


Kommentarer
Postat av: sussa

Stackars liten, å stackars er oxå.

Har du provat å ge henne nån medicin?

2010-10-05 @ 14:36:08
URL: http://sussnanna.blogg.se/
Postat av: Em

Nå stackars lilla vän. Mio är ju också i någon period..

2010-10-05 @ 15:00:41
URL: http://emsdagar.blogg.se/
Postat av: lisa Toolanen

Jag lider med dig, jag vet verkligen hur det är!! suck att inte få sova.

Våran lilla kille har oxå varit jääääätte gring i några dagar men han har haft sin första förkylning.



Det kan vara tänder, har ni en bitring? jag brukar lägga den i frysen ett tag så den e extra kall brukar uppskattas! =)

Och är det så att ni sover dåligt flera nätter och ser att det är tänder på g så får man faktiskt ge lite alvedon (finns flytande till bebisar på apoteket) så att det iaf får sova en ordentlig natt det oxå!



Lycka till! Kram*

2010-10-05 @ 15:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0