Första natten i egen säng

Wohoo. Felicia har sovit hela natten i egen säng. Så skönt!

Visst hon har vaknat två gånger och ätit och jag har tagit henne i vår säng under tiden hon ätit, men sedan direkt efter har jag flyttat över henne i egen säng. Så mycket bättre jag har sovit, och det bästa ingen huvudvärk. Tror inte Andreas heller hade huvudvärk i morse. Jag tror ju lite att våra huvudvärker tyvärr beror på att gumman sover med oss. Eftersom man inte kan slappna av helt då, på grund av att man är rädd att man ska "rulla på henne" eller något. Trots att det är mysigt att ha henne bredvid så är det bäst att hon sover i egen säng!! och hon verkar ha sovit bättre hon med, för 05.30 var hon hur pigg som helst och tyckte det var dags att stiga upp :) Tog över henne i vår säng och en timma låg hon och sprattla/prata/skrekprata tills Andreas steg upp med henne. Annars brukar hon somna om tillslut och vi brukar kunna sova till 9 utan problem.

Vid lunch dök det upp fikagäster :) Carro, John, Mats och Gustav. Alltid lika trevligt när dessa bodensare kommer på besök :) okej, gustav hade jag inte träffat tidigare men han var trevlig han med:)  Både Carro och Gustav busade med Felicia, så hon hade underhållning och jag och Andreas kunde äta lunchen utan avbrott, de ni ;) haha..

ett foto på Carro taget tidigare i höst i Boden




Kommentarer
Postat av: Carro

Det är såhärligt att vara hos er, vi måste komma snart igen. får som en längtan efter några dagar att göra ett återbesök. -vi måste däremot planera en spelkväll då vi kan stanna lite längre, (: hade varit myyyyyys.

2010-11-06 @ 09:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0