Pysselrum

Jag tycker om att pyssla och dona. Så för några dagar sedan bestämde jag mig för att pyssla lite igen. Det resulterade i två nya värmeljuslyktor.

Kan dock fortfarande inte bestämma mig för om jag ska tycka att de är fina eller fula?!?! Om du vågar/vill kommentera var ärlig med vad du tycker ;)

 

I mitt framtida hus ska jag ha ett pysselrum där man kan pyssla med ALLT, tyger, papper, måla osv.


Felicia fick en present häromdagen ;)

 

 

Vi igår :)

 

 

Vi hälsade även på i Boden hos Carro och John, och Mats var också där :)

 

 

Felicia var helt slut efter dagens rännande så hon vilade gott i pappas famn på kvällen

 

 

Vi var ju på elgigantens nyöppning på morgonen igår. Men shit vilken KÖÖÖÖ. Värre än juldagar och mellandagsrea och allt sådant. Tur de bjöd på kaffe/vatten/godis. Annars hade jag varit arg :P haha.. Kö för att komma in i affären för de första, samt suuuper lång kö för att betala. Köpte ny dammsugare. Så har inte ens gått genom hela affären, kändes som en mur av människor för att ta sig till den ena sidan av elgigianten så jag skippa det.

 

Idag ska vi göra ett nytt försök där igen. Dock ska jag fara och köpa en TV åt pappa och mamma om den nu finns kvar. Simon och Johanna skulle också köpa samma tv. Så åker samtidigt som dem.

 


Kommentarer
Postat av: Erika

Du är så duktig på att pyssla! Jag tyckte dina värmeljuslyktor var gulliga :) Shit var får du alltifrån, du är så fantasifull! Så kul dt är å pyssla, kul att ngn verkligen gör dt å inte bara säger så(som jag, mkt snack o lite verkstad :D) :)

Hahahahahah vilken "fin" present Felicia hade fått :D Dem var helt läskiga :P

Kram// Erika

2010-11-13 @ 10:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0