Mitt möte med VARGHUNDEN

Shit vilken stor hund det är. Jag är imponerad!!!

Felicia var på läkarbesök idag/6 månaders kontroll och på vägen hem träffa vi på en tjej med två hundar. Jag var bara tvungen att gå fram till henne och fråga om man fick hälsa på THE BIG DOG. Jag menar, hennes ena hund är ju en stor hund, men hennes andra hund/en varghund är ju en människa, haha. Den väger sådär 75 kg, sjukt att en hund kan väga mer än en människa. haha. Tänkte dirket på pricie-boy och hans bussinne hur sjukt kul det hade sett ut om han försökt busa med denna bjässe ;)

Har dolt ägarens ansikte. En mäktig hund minst sagt. Och när man ser den i verkligheten känns den ännu större.

Men tänk, hon är ändå normallång och hunden når över hennes höftben.

 

En 6 månaders uppdatering kommer om Felicia, kanske imorgon :)




Kommentarer
Postat av: Em

Hon hette kemppainen innan hon bytte :) tror man stavar så haha

2010-11-24 @ 13:00:36
URL: http://emsdagar.blogg.se/
Postat av: carro

jag har tur som har diiig. (:

2010-11-25 @ 10:40:45
Postat av: Johanna

Shit vad stor, haha prince hade nog haft roligt med han men risken hade varit att han hade blivit i hjäl trampad :) Tror majsis hund är så stor, prince o dom har träffats men vågade inte låta dom leka :)

2010-11-28 @ 00:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0