Fars dag :)

Fars dag = alla pappors dag
Grattis till min pappa på farsdag och Grattis till min karl på farsdag ;)

vet inte om man önskar andra grattis på farsdag så, men jag vill önska en till person iaf. Grattis farfar Göran på farsdag :) Tre bra pappor som förtjänar lite uppmärksamhet idag :)

Igår var jag och köpte lite grejor åt mamma och pappa som de skulle ha, bland annat en ny TV, och på eftermiddagen ringer de att de kommer till Luleå. Pappa kunde nog inte hålla sig och ville ha sin nya tv på en gång :) haha. Jag ch Simon köpte även en liten farsdagspresent åt pappa och de hade även med sig tårta. Så igår åt vi pizza och tårta på det ute i bensbyn. Tyvärr kunde inte min andra bror och hans hälft joina oss, inte min andra hälft heller. Men man kan inte alltid få allt :) Det var mysigt ändå :)

och jag och Felicia spenderade hela dagen med morbror Simon och Johanna. Vi åkte hem när Andreas slutade jobbet.

Idag har Andreas fått två presenter av Felicia. Klart världens bästa pappa till Felicia ska få något :) och självklart stod det världens bästa pappa på grejorna. En mugg/kopp och ett kuddöverdrag, dessa matchade även varandra :) Samma mugg/kopp köpte jag och Simon åt vår far :) Den var superfin :) Hade inte den varit i diskmaskinen nu hade jag slängt upp en bild på den. Kanske senare idag om jag orkar eller kommer ihåg :)




Felicias present till sin far :)



Bilder från igår





Godis, vad vore världen utan det? Tur det finns ;)


Kommentarer
Postat av: sussa

Fint du fixat me bloggen :)

2010-11-14 @ 11:21:47
URL: http://sussnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0