Vi fick nycklarna


Igår vid lunch fick vi nycklarna till nya lägenheten. Vi hade inte sett den innan, men att kliva in i den och vandra runt gav mig en bra känsla. Jag gillar den :) Nu får man hoppas vi har bra grannar och så också :) Blir spännande att se :)

Andreas byggde bland annat upp spjälsängen igår i nya lägenheten, när den var färdig gick det "ett rus"/"ett pirr" i kroppen :) Snart, om inte allt för länge iaf så har vi våran bebis hos oss :)

Så hela veckan kommer vi hållla på småflytta tills att vi på fredag flyttar helt :) Så nu går jag och längtar till fredag, hi :)

Nu måste jag dock fixa lunch och sedan ut på gardinjakt. ALLA (förutom ett par gardiner) är för korta i nya lägenheten.



Hittade gardiner som tur var. Iaf så man har en början :) Dock var de som jag egentligen ville ha för dyra! Vill inte betala 299 kr för en gardin, alltså nästan 600 för ett par gardiner. Får vänta och hoppas de kommer på rea eller något :P haha...

Hittade såklart lite annat smått och gott, bland annat ett nytt överkast till gästsängen. Nu återstår sedan att se om den passar eller inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0