v.40 sista spurten eller?

De har stängt av vattnet mellan 8-18. Hur kul är de??!
Men vi har laddat upp med vatten igår så vi överlever under dagen! :)

Vaknade vid 6 första gången idag och har inte behövt gå och pissa i natt heller (två nätter i rad nu som jag klarat mig) skönt att få sova utan att vakna av att vara döpissnödig.

Glömde ju berätta igår att bebisen har fixerat sig nu. Oj vad man längtar efter den, kan inte tänka på något annat än undra när den ska komma, när ska första värkarna komma, hur kommer de kännas? hur kommer förlossningen gå? Kommer Andreas vara hemma eller jobba när jag får värkar? osv. Mina tankar snurrar bara kring barnets födsel nu. Kan som inte tänka på något annat och vill bara ha vårat barn hos oss NU!


Tänk att detta var i v.19 och nu är man i v.40, hade varit häftigt med en ultrabild nu på bebisen också. Dock så skulle den nog inte få plats då på en bild som här.

Tiden har gått snabbt men ändå så otroligt sakta

 

♥ Längtar
Ska bli spännande att se vad det är för en knodd där inne som växt i 9 månader inne i min kropp. Tänk så otroligt det är egentligen, ett helt nytt liv som växer inne i en... :)



Kommentarer
Postat av: Monica

Tack för din komplimang om håret. Men fatta, 9 månader, det är galet. Och nu när som helst så kommer det en liten baby till er!!! Det kommer gå galant, och lycka till.

2010-05-27 @ 15:28:31
URL: http://kuticsnormark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0