Väskan packad

Idag är jag otroligt trött, kanske sitter kvar från gårdagen. Var ju "modell" igår. Ska bli spännande att se resultatet sedan när de blir färdigt. Har t.o.m. drömt halv mardrömmar om fotograferingen, haha. Ja jag vet, jag är knäpp :P Men är man inte van att posa så är man inte :P Nå, blir väl bra i slutändan får man hoppas.


Josse sminkar modellerna

 

Några av brudarna redo att fotas




Har iaf packat väskan (inför BB) ifall bebisen skulle bestämma sig för att komma vilken dag som helst. Dock tror jag ju att jag kommer gå övertid.

2 veckor kvar till BF datumet nu!





Josefine var just förbi, hon hade varit och lämnat igen kläder och skor från gårdagen. Jag skickade pengar med henne igår så hon kunde köpa linnet som jag hade på mig. Blev helt kär i den :P Så när hon kom från stan svängde hon förbi här med mitt nya linne ;)

Vad tycks?



Kommentarer
Postat av: Frida

Vad snyggt linnet var :) Vart har du ställt upp och varit modell?

2010-05-16 @ 20:16:54
URL: http://fbarsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0