MVC-besök

Har varit på mvc på morgonen. Alla värden ser bra ut, så det känns skönt.
Var ju lite orolig över mitt sockervärde, men den gången det visade högt var nog pga av saften jag då gick och drack på morgonen innan provtagningen. Nu låg det bra :) Hade sjunkit ännu mer sen sist också. Mitt hemaglobinvärde hade gått upp mer igen, ligger på 137, så lite mer än en "normal människa" :P

Barnet har fortfarande inte fixerat sig, får se när den bestämmer sig för att göra det :) Nu väntar vi mer än någonsin på att den ska komma, allt är fixat och klart här hemma för ankomsten :) Kommer säkert gå övertiden, bara för att alla andra verkar få kring samma datum eller innan :P

Är iaf i v.38 nu, och det sägs ju +/- 2 veckor (räknat med 40 veckor) så den kan ju faktiskt komma när som helst. Ska försöka få in en bild senare idag på magen :)

Nu ska jag dricka min kaffe och ladda för dagen :D

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hur gick de med tävlingen? :)

2010-05-12 @ 11:26:53
Postat av: Linda

De har inte meddelat vinnaren/vinnarna ännu. Senast den 17 maj ska vinnarna meddelas :) Så hoppas ännu:)

2010-05-12 @ 12:01:35
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0