Idag anlände vinsten

 

Alla blöjor som jag vann kom idag, ca 700 st sammanlagt :) NICE :)

 

 

MVC besöket idag gick bra, inge märkvärdigt att anmärka på. Blodtrycket var bra och magen hade växt som en tok :P och jag hade gått upp 0,5 kg på 2 veckor. Kändes skönt att höra bebisens hjärtljud, dock var hennes gamla apparat sönder. Så i början blev jag orolig för det hördes så dåligt, tills jag då fick veta att denna apparat hon använde nu var sämre.


Sen har jag alltid trott att vi kommer få en liten bebis eftersom min mage inte är så stor. Men barnmorskan trodde då att det skulle bli en på minst 3800 gram!

Kommentarer
Postat av: sussa

Oj var får den plats? ;) Ne men svårt å veta de där, Noah skulle enligt min barnmorska vara stor väga 4000g, haha lillaskiten va inte ens i närheten av de ;)

2010-05-27 @ 07:40:47
URL: http://sussnanna.blogg.se/
Postat av: sofie V

så kul med att du vunnit blöjorna där, och lycka till med förlossningen som kommer! :)

2010-05-27 @ 12:23:57
URL: http://oneofme.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åååå du har så tur i tävlingar! Först kattmat å sen blöjor...hur göt du???

Men allvarligt ...:) hur vann du dom blöjorna för ja e oxå intresserad av att vinna:)



GRATTIS TILL TÖSEN!!!!



Kram

2010-06-01 @ 21:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0