Baktant

Känner mig lite som en baktant.. haha..
Bakade ju bullar igår och höll på kollavippa på slutet, men bullar är ju som omständigt att baka.

Började baka mockarutor och blev inte nöjd med bara de. Det gick så snabbt så kroppen hann inte ta så mycket stryk :P sen så vilade jag ju efter bakandet så nu har jag två kakor till i ugnen. En vanlig sockerkaka och en tigerkaka. Så om sådär 30 minuter är väl de också färdiga. Får se sedan hur resultatet blir :)

Nej, tror de är hockey på tv nu. Måste kila...



Hade just besök av Rickard, Sussa och Noah som var här och provsmakade fikat som jag bakat. Allt fick nog godkänt eftersom Rickard frågade om han fick flytta in, haha :D

Hjärtformad tigerkaka och en sockerkaka...




Nu finns det iaf lite fika hemma om vi får besök, samt lite fika till när bebisen har kommit och det kommer folk på besök :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det är bra du bakar nu, ni lär ju ha många besök snart :) skönt att allt verkar gå så bra för er! härligt att ni snart har er lilla plutt hos er! kram/ Ellinor

2010-05-20 @ 17:38:26
Postat av: sussa

Tack! Gott va de, smakade nog allt förutom tigetkakan, de fick inte plats. Tar de nästa gång ;)

2010-05-20 @ 18:51:36
URL: http://sussnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0