Sol Sol Sol

Vad härligt det är att solen skiner :) Man blir genast mycket gladare :) Satt ute en timma här innan på balkongen och tänkte leta mig dit igen :) Kanske man kan få lite färg i ansiktet iaf ;)

 

Sol sol sol ;)

 

Vår :)

 

Wilma myste i min famn under hela tiden jag satt på balkongen :) Nu ska bara snön också börja smälta så kan man njuta lite till :) Det droppar från taken iaf och man kan höra några isklimpar smälla ner i backen, de är nice! Och ju snabbare sommaren kommer betyder också att BF-datumet närmar sig :) Inne i vecka 31 nu. (För att vara exakt så v30 + 1 dag) Nedräkningen har startat på riktigt nu :)

Kommentarer
Postat av: Carro

MYYYS. jag vill mysa.

2010-03-23 @ 14:27:16
URL: http://carolinkummu.blogg.se/
Postat av: Monica

Oj, är du redan i vecka 31. Shit, tiden går fort. Förstår att väntan är stor.

2010-03-23 @ 20:17:50
URL: http://kuticsnormark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0