För första gången i mitt liv...

... så har jag haft näsblod. Drack kaffe och vips hade jag blod i kaffet. Dock varade det hela i sådär 20 sekunder innan de slutade. Men ändå, aldrig blött näsblod förr så det var första gången i mitt liv idag. Nu är jag alltså inte längre näsblodsoskuld! haha... Ja de var det intressanta i mitt liv som hänt sen jag vaknat ;P



Nu har jag beställt bilbarnstol från nätet också (eller vi telefon blev det). Så bara invänta på att den ska komma. Det blev en akta graco tillslut. Britaxen kändes för dyr. Men bra pris, de hade inte ens uppe den på hemsidan eftersom de bara hade inne 10 stycken av den i lager och det är till och med 2010 års modell.



Kommentarer
Postat av: Josefine

mäh..konstigt :( ringt flera gånger men inget svar o ingen som ringer upp..nåja..hade Agria förut o den försäkringen var både dyr o täckte knappt nånting..IF är ja jätte nöjd med..har full försäkring veterinär plus eller nå o den täcker typ allt o är billigare än Agria..kanske kan ta en coffe o morgon prommis imorrn? lämnar kidsen vid åtta..kan ju komma förbi då om du är vaken eller vid lunch?

2010-03-18 @ 21:26:36
URL: http://emjowa.blogg.se/
Postat av: Carro

det är läskigt med näsblod.. :(



2010-03-18 @ 23:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0