En ny familjemedlem

Igår blev det slutligen av (efter några om och men :P ) att hälsa på Malin och Jens som flyttat i januari alldels nära oss, tar typ sådär 30 sekunder att gå. Men mitt och Malins scheman har inte riktigt matchat innan. Vi skyller på det iaf ;P Där bjöds det på fika och så spelade vi wii :) De har massa roliga wii spel :) De har även utökat familjen deras med en söt liten/stor kisse :) Han har blivit omhändertagen från att inte ha haft något hem till att få ett nu :) Mysig, fin och tjock var han ;)

Såklart var han väldigt blyg, men de har bara fått han för någon dag sedan så han vänjer sig ännu vid miljön :) Men han tittade fram iaf och jag mutade han med godis som jag tog med ;) hihi...
Det var iaf riktigt kul att umgås och ses, var ju väldigt länge sedan och vi har inte haft den bästa kontakten heller sedan jag och Malin inte längre var kombos. Men men, det blir så ibland. Kanske kan bli ändring på det nu? :) De har iaf gjort en av de bästa investeringar man kan göra enligt mig. De har skaffat sig ett djur. Jag tycker djur skänker så mycket kärlek.

Idag blir det att städa lägenheten, för mycket damm överallt. Samlas så fort :( så blir dammsugaren i ena handen och dammtrasan i andra handen, i högsta hugg. Eller? :P Ska iaf städa, sedan om det tar sin tid så tar det, men göras måste det iaf. Tess kommer ikväll och stannar till söndag. Riktigt kul att träffa henne :) Man hinner som alltid sakna "de där" ö-viksborna ;)




Kommentarer
Postat av: Monica

Jag håller med, djur är underbara. Det ger så mycket kärlek. Kram på dig

2010-03-04 @ 14:39:40
URL: http://kuticsnormark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0