Kring kl. 04.00

I natten som var vaknade självklart gumman och var hungrig. Andreas vaknade till då och jag började amma, Andreas somnade om. Efter ungefär en halvtimma in i ammandet vaknar Andreas igen, halvsätter sig upp i sängen och öppnar översta lådan till nattduksbordet. Våran konversation:

Jag: Vad gör du?
Andreas: Letar
Jag: vad letar du efter?
Andreas: Det som du vill ha
Jag: Vad är det jag vill ha?
Andreas: Jag vet inte
Jag: Jag vill inte ha något

Jag börjar smått le och Andreas inser att han är mitt uppe i nattmössan och lägger sig igen och somnar om. Haha.. Så kan det gå när man har sömnbrist :P


Kommentarer
Postat av: Em

Haha så jäkla kul när man gör nått sånt där sjukt i sömnen! :)

2010-06-18 @ 07:21:47
URL: http://emsdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0