Torsdag

Varför är jag uppe? Är extremt trött.. steg upp med Andreas och åt frukost, men fortfarande sitter jag kvar uppe och gäspar. Borde lägga mig i sängen igen så man blir lite piggare och orkar med vad dagen kommer att erbjuda :)

Jag får nog ta och återkomma.



Nu har man vaknat till liv och till och med tagit en promenad ute. Var lite kallt, levererade produkter och skickade iväg med posten också. Medans jag promenerade fick jag ett mms:

Noah säger att tant

linda ska hälsa på oss ida!

Kan du säga nej te honom? ;)

 

Ja och vad gör man, jo det första man gör när man kommer hem är att sätta motorvärmaren på "avfärdstid". Inte kan man säga nej till sötNoah inte ;) och var faktiskt för länge sedan jag såg honom sist.

 

Nu ska jag ringa lite samtal.


Kommentarer
Postat av: sussa

Bra knep å locka dej hit på ;)

2010-01-28 @ 14:49:41
URL: http://sussnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0