Lugn dag.

Vaknade 07.30 när Andreas for till jobbet och kunde inte somna om. Då slog jag på TVn på Animalplanet där de visade världens roligaste djur eller vad de nu var, fick sällskap av Wilma :)

Tror Wilma tyckte programmet var mer intressant än vad jag tyckte ;) hihi... När det dök upp en lekande katt på TV:n jamade hon till den... sötisen min :)

 

Iaf, var vaken till kl 10 eftersom jag var tvungen att vänta på swedbanks tidsbokningsnisse skulle komma och jobba. Vi ska åka in till stan imorgon och prata lite om hur det skulle se ut om vi tar ett billån. Efter de samtalet hittade jag sängen igen ;) och där befann jag mig fram till tolv. Så skönt att bara sova, hihi.

 

Jag och Erik kollade igenom vårt examensarbete och nu är vi färdiga fram till den 15 januari, tills dommen kommer! Då har vi opponeringen. Nästa vecka blir det dock att gå igenom de examensarbete vi ska opponera på, samt att vara med på tre tillfällen det opponeras andra examensarbeten på.

 

När Andreas kom hem lagade han middag, lax och potatis, smakade supergott :) Sedan har det mest varit "häng" framför TVn. Nu ska vi kolla en film innan de blir att krypa till sängs.

 

Texten på programmet lyder för övrigt:

Gillade du det där, dummer?
Du åker på stryk, dummer!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0