P.S. I love you

Hela helgen har tillbringats i Skellefteå hos Henke och Hanna. Det har varit riktigt trevligt :) Helgen går alltid snabbt när man har kul. Det blev lite sällskapsspel, film, mys, OS, en tur på stan osv... Katterna trivdes där med, vilket var skönt att se eftersom de kom till ett nytt ställe. Wilma blev kär i deras trappa. Om hon hade fått välja så hade hon nog önskat att våran trappa också såg ut sådär ;)

Idag är det då alla hjärtans dag vilket säkerligen inte undgått någon :) Iaf, för mig är dagen inte sådär speciell direkt. Men jag och min älskling vi har vår film :) P.S. I love you. Första gången vi var på bio när vi blivit tillsammans var på alla hjärtans dag och det var filmen vi såg :) Vi såg den även idag igen. En sorlig men samtidigt väldigt fin film.

Till min kärlek Andreas. JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer
Postat av: Carro

jag vet så roligt att börja måla pånytt.och du var ju så duktig på det fin (: du borde verkligen göra det igen. Puss

2010-02-14 @ 21:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0