Drömmar hit och drömmar dit, dålig nattsömn igen...

Idag ska jag planera lite hade jag tänkt, sortera upp lite papper och kanske ta och ringa några samtal. Gå igenom lite produktinformation och skriva mitt cv helt färdigt.

Måste dock fixa en kopp kaffe först, känner mig trött. Som vanligt har jag sovit dåligt och drömt en massa helskumma drömmar. Drömmar som man vaknar upp från och verkligen inte vill fortsätta drömma, mardrömmar av "andra slag". Drömmer mycket i vanliga fall, men nu som gravid drömmer jag ännu mer och fler knasiga och jobbiga drömmar, drömt minst fem jobbiga drömmar i natt som jag kommer ihåg. Väcker Andreas varje gång och ber han hålla om mig, tur att jag har honom, annars skulle jag få panik. Speciellt när man drömt vissa drömmar, uscha! Alltid skönt när man inser att det bara var en dröm. Risken om man somnar om för snabbt är att man fortsätter drömma på drömmen, vilket händer ibland. Borde plocka fram min drömtydningsbok igen och tyda mina drömmar. Vissa drömmar är återkommande men i olika "former"/samma kärninnehåll.


På eftermiddagen kommer Marie på besök, de ser jag fram emot :)

Nu behöver jag ett glas vatten och sedan kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0