+ 0,2 kg

Varit hos barnmorskan. Från inskrivningsdatumet har jag gått upp 0,2 kg och jag är i 24v + 2 dagar. Inte mycket med tanke på magen som putar ut :P ... Men jag räknar från min "normalvikt" och då har jag gått upp sammanlagt 2,7 kg. Mitt "järnvärde" (hemaglobin eller vad de heter) har varit högt från början så nu ligger jag på den normalnivån som folk i vanliga fall har. Behöver alltså inte äta järntabletter, iaf inte ännu.

Nog om de :P

Solen skiner ute vilket gör att man blir på bättre humör på en gång ;) Dock är det väl inte så varmt ute för de, men jag är ändå så dålig på allt som har med promenader att göra :P

Höll på med massa annat samtidigt som jag skriver i bloggen så hjärnan tog stopp nu så blir inte mer än så här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0