Vaccination

Idag fick gumman sin första spruta. Andreas "tvingade" jag med, efter att Sussa berättat att man måste hålla i foten själv på sitt barn. Och jag skulle inte ha klarat det, huvva! Det gjorde ont när sprutan gick in, stackars Flisan. Men hon var duktig det var hon. Hon skrek när sprutan lades i (båda två) sen snyftade hon ett tag efter och sedan fick hon mat och somnade. Sedan har hon vaknat och varit grinig men snabbt somnat om. Jag fick ont i huvudet (spände väl mig lite över det här med gumman och sprutan) och jag har sovit i princip hela eftermiddagen med gumman bredvid mig. Vi har myst :)

Nu väger hon iaf 6240 gram och är 59 centimeter :)


Helgen (eller torsdag till lördag) spendera jag och Felicia hos mamma och pappa. Min söta mor har hjälpt mig att baka kakor till dopet och fixat mitt hår :) Jag har en så bra mamma jag :) Sedan har ju pappa tagit hand om Felicia hela lördagen i princip (då mamma mixtrade och fixade med mitt hår) och efter en heldag med morfar så har Flisan börjat "prata" massor :) Kanske ska lämna henne fler dagar med moffa ;)

Så iaf, nu är mitt hår hela 30 centimeter kortare på vissa ställen.. hoooh.. aldrig haft så här kort hår. Men jag gillar det och jag är nöjd :)


Kakor som bakats

 

Somnat sött i mormors famn

 

Busar med morfar

 

Tänkte även lägga in ett foto på håret, men hinner inte ta det nu. Gumman är hungrig.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0