Lidande blogg

Oj vad dålig jag har blivit på blogga. Måste hitta inspirationen igen och ta upp bloggandet :) Men känns som om jag inte har haft något att berätta om, trots att det händer tusen saker och bara se till Felicia som utvecklas hela tiden och skulle kunna skriva massor om det.

Ska försöka ge mig på en uppdatering nu iaf :)

Vi var ner till Övik för altanfest som slutade i bröllopsfest. Andreas mamma Lena och Stanley gifte sig i samband med altanfesten de anordnat :)


Gumman festfin :)

 

Gäster

 

 

Felicia somnade under maten

 

 

Sedan vaknade en nyfiken tös



Vigselparet, ringarna på plats :)



Nattning av gumman (som nästan vägrade somna)



Jag och älsklingen



Mer folk-bilder :)








Nu är Felicia snart 3 månader och hon kan hålla nacken själv :) Duktig tjej vi har, är så stolt som mamma :) Hon har även börjat greppa och föra saker in i mun, testar kvaliteten på allt ;)

Här håller hon nacken själv i pappas famn



Hon kan även sitta själv med stöd :)

 

Koncentration på bläddring

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

vad fina bilder på er o felicia, gud vad stor hon blivit bara sen vi såg henne sist känns det som :)

2010-08-25 @ 17:06:53
Postat av: sussa

Va knubbig å söt hon är :) å jätte duktig!!

2010-08-25 @ 19:28:49
URL: http://sussnanna.blogg.se/
Postat av: Monica

Oj, va stor hon har blivit. Duktig tjej som e så stadig!

2010-08-26 @ 23:00:21
URL: http://kuticsnormark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0