RIKTIG näsblod!!

Ja idag har jag haft riktig näsblod. Berättade ju inte för så länge sedan att det var första gången jag blödde näsblod. Okej, förra gången jag hade, varade det ju bara kanske 30 sekunder typ. Men idag, shit det bara forsade, och jag menar forsade!!! näsblod. Det ville inte gå över heller, och äckligt var det :S Så nu har jag för första gången blött näsblod på RIKTIGT. Det var typ blod över hela toaletten :P haha.. hann inte riktigt med där när det startade. Det måste ju ha att göra med att jag är gravid, eller? eftersom jag aldrig haft det förr. Så antar att graviditeten påverkar.


och, säger som sist. Har du inte röstat, do it!! Tar bara någon sekund :) Tack på förhand ;)

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=238506



Kommentarer
Postat av: Carro

nej men vad läskigt med så mycket blod. . .:(



Jo förresten jag röstade på dina bodies också nu, ih.

Och ja, du har ju rivt muren för så länge sedan. Så du är innanför den. (: -det är du- älskar dig.

2010-04-08 @ 13:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0