Kattallergi

Jag har tagit sovmorgon idag, trodde jag sovit till nio ungefär och när jag kollar på klockan var den redan halv elva. Så det var som dags att ta sig upp då :) Wilma har myst med mig sedan Andreas for till jobbet vid strax efter sju, så  jag hade ju ändå myssällskap i sängen :) Någon att kramas med, hon kan vara riktigt go ibland :) Tur man har djur, de ger så mycket kärlek :) Mer än vad man tror många gånger. Jag hoppas ju bara att vi kan behålla dem när barnet kommer och att inte vårt barn har allergi mot katter. Det är ju ändå tankar som snurrar att det kan vara så, man vet ju aldrig. Andreas har haft (och har) massa allergier, bland annat mot katter. Dock tål han "vissa" katter, som bland annat Wilma och Ronja och hans allergi mot katt har blivit bättre. Men ibland kan han reagera på "andras katter". Vi får hoppas vårt barn inte får några allergier.


Rösta på mitt bidrag om du inte gjort det

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=238506


Det tar inte många sekunder :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Men det bästa du gör är ju faktiskt att du har husdjur när du skaffar barn för chansen att minska att det skapas allergi för barnet. Jag håller tummarna för eran skull att det inte utvecklar någon allergi mot sötnosarna dina!



PUSS

2010-04-07 @ 13:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0