GLAD PÅSK

Idag blir det att åka hem till mams och paps :) Kommer vara där hela påsken, dock utan min älskling. Så lite tomt kommer de kännas. Måsta vara utan honom i flera dagar :( Ja, kalla det var ni vill, men är man van vid att alltid ha sin kärlek nära sig och någon att sova bredvid så då kommer det bli tomt!!!

Men ser ändå fram emot att "fira" påsken hemma hemma. Äta mammas mat och gotta med godis ;) hihi.. Sen hoppas jag ju att det blir fint väder också så jag får pimpla en liten stund :) Det ser jag som fram emot, samt åka skoter, iaf mellan huset och sjön :P Inte så lång sträcka, men då har jag åkt skoter i år iaf :) Vågar mig inte på nå långa turer med en skoter ändå :P guppande mage kan nog inte vara det skönaste för mig i detta läge :P haha...

GLAD PÅSK, GLAD PÅSK, GLAD PÅSK :)

Hittade en påskbild på Anna och mig när vi var små ;)





EN UPPDATERING

Blev en intressant resa hem till byn. Maries bil gick sönder i Luppio. Tur att den gick sönder så pass nära och inte efter E4:an, det hade varit lite värre. Men iaf, nu måste vi promenera hem på söndag. Pappa fick bogsera oss de sista kilometrarna. Väl hemma så hade mamsen lagat laxsoppa, så gott :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0