Tiden går sakta när man väntar

Väntar på att klockan ska bli strax efter 14 så jag får gå till skolan och göra bort redovisningen i grupp och förbereda för den "riktiga redovisningen" till imorgon för att sedan imorgon förbereda till den slutliga redovisningen på fredag. Omständiga skola :P

Ikväll ska jag nog iväg och hälsa på Marie och brolli (vet dock inte ens om bror är hemma) men iaf, och självklart lilla Dollan ;) Ska prata lite Mary Kay med Marie och så och planera in när hon ska vara värdinna :) samt förhoppningsvis få en kopp kaffe iaf ;) hihi.

Jag ska börja ringa alla samtal idag, skulle gjort de igår men var så mycket skola så IDAG blir det av har jag bestämt. Måste sätta igång på allvar nu, kan inte hålla på lulla runt, de tjänar inget till!

Nu ska jag sminka mig lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0