Blir att hämta ut ringarna idag :)

Då var en redovisning avklarad, härligt! Lite mindre att göra i skolan :)

Nu är de helg och det känns otroligt skönt :) Ska åka in till stan senare idag och kolla om jag hittar det jag behöver (de sista) för att komma igång med Mary Kay, så jag kan börja hålla klasser. Riktigt bra produkter så det ska bli kul och få låta andra testa!! Ser jag fram emot.. You are going to loooove it ;)

Åker sedan ikväll till Armas och hälsar på, kommer inte kunna åka dit sedan på några helger och så måste jag åka och se hur det går för mompo och Minttu ;)

Jag och Andreas får våra förlovningsringar idag :D Känns skönt att äntligen få dem, har ju hunnit vänta på dem!

Nu ska jag göra annat, kram hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0