Prommenad

Jag och Marie var och tog en prommenad på ormberget idag. Dolly var såklart också med, söt liten hundsprätt :) Var riktigt skönt efteråt, länge sedan man kände sig lite hurtig iaf :D
Skönt att komma ut, och det regnade inte på morgonen iaf.

Annars, har tvättat massa kläder idag och plockat undan lite här i lägenheten. Är väldigt stökigt just nu. Sovit ett x-antal timmar på dagen med :P Var nice, somnade framför tvn med Wilma gosandes med mig :)
Wilma har annars varit allmänt knäpp idag, hon bara jamar och jamar och vill ha uppmärksamhet av mig och ska heeela tiden vara runt mina fötter eller i närheten. TokWilma har hon varit idag! Men samtidigt mysigt, trots att jag höll på bli galen på henne när hon aldrig slutade jama.. haha.

Blev ett snabbt besök hos Marie och Niklas också innan jag hämtade Andreas från jobbet.
Där fick man kaffe och mumsmums, nice :)

Nu slänga i en till maskin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0