Tiden rinner iväg...

I alla fall när det kommer till vissa saker, som examensarbetet!! Det är inte länge kvar till jul och det ska vara färdigt innan det. *gah* snacka om att redan känna paniken och vi har knappt kommit igång, och hela den här veckan går som bort :S ojoj, bäst att lägga på ett koll!!

Sen har jag även två andra uppgifter som MÅSTE in, ska försöka göra den ena imorgon och den andra på onsdag. Krävs bara lite självdiciplin nu! Hur ska detta sluta?? :P Brukar alltid säga, bara man kommer igång så ;)

Idag var Marie och Niklas förbi här på middag, blev en spontaninbjudan till dem och maten smakade bra :) Trevligt var det. Alltid kul med middagsgäster. Får göras om fler gånger.

Till helgen är det farsdag och det kommer bli en tripp till Armas, längtar dit faktiskt. Är skönt att komma hem och där kan jag koppla bort och njuta av att bara vara. Varva ner lite, hälsa på mormor och farmor har jag också tänkt. Sen hoppas jag mamsen gör sin goda tårta på söndag ;) länge sedan jag åt den, nu är det på tiden att jag får äta det ;) hihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0