MIGRÄN

Jag hatar hatar hatar min MIGRÄN!!!

Blir så less, blir helt borta, kan inte göra något och det gör bara ont ont ont. Kan inte ens äta som en normal människa för det bara går inte! Inget fungerar!!

Fick migrän på måndag kväll, proppa i mig panodil. Hjälpte inte

Migränen fortsatte på tisdag, proppa i mig panodil. Hjälpte inte.
Sängliggande hela dagen!

Onsdag (idag) Migränen fortfarande kvar, åt panodil på morgonen, hjälpte inte till lunch.
Ringde läkaren och fick träffa henne på eftermiddagen. Fick ny medicin som hon skrev ut åt mig.
Fick i mig mina nya tabletter vid 17 tiden och la mig, vid 20 var jag bra igen :)

Äntligen borta borta borta! Du behöver aldrig mer komma tillbaka, tack!

Kommentarer
Postat av: sussa

KOM ihåg å ät å ta hand om dej själv!!!!!!! mycke viktigt ;)

2009-11-12 @ 08:32:51
URL: http://www.sussnanna.blogg.selogg.se
Postat av: Erika

Kommer du tillbaka till ötå den 26 januari o stannar till nyår?? menar du 26 december eller hur menar du?

Jag kommer upp mellan 17 dec-5 jan så ngngång när du är hemma måste du höra av dig så hinner vi ses ngt iaf :) kram

2009-11-12 @ 23:05:31
URL: http://erikarousu.blogg.se/
Postat av: Matsie

har du tagit vaccinet för svininfulensan? för det kan orsaka 3 dagars migrän :)

2009-11-14 @ 03:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0