Fredagsmys, lördag då?

Jess de var fredagsmys för hela rullen igår med vänner :)

Andreas hade minigolf och middag med jobbet så jag passade på att hälsa på Sussa, Rickard och Noah och så kom Anna också med :D Det var riktigt trevligt och mysigt. Länge sedan jag var där, Noah hade blivit stor ;) men så söt han är. Jag och Anna var och inhandla lite gott till kvällen, innan vi fot dit. Så vi hade något att mumsa på under idol :D

Idag då, får se om de händer så mycket. Tvättar nu, maskinen går för fullt. Har en hel del tvätt att ta tag i.. jag funderar även på att kanske orka börja baka bullar idag. Måste bara inspirera mig själv först :P hehe. Har inte kollat om jag har former hemma ens. Orkar inte gå till ica :P Andreas jobbar helg så har bara katterna som kan underhålla mig. Kan inte påstå att de är speciellt underhållande nu, de sover!


Förresten
Du har väl röstat på mina katter :D Läs tidigare inlägg som heter RÖSTA så vet du hur man ska göra :)

Hoppas du får en trevlig och mysig lördag :)




Blev att baka, har bakat mockarutor och sockerkaka..mums :)
Hade inga bullformer hemma, så kanske blir att baka det imorgon
OM jag orkar :) Det beror på om jag är på bakarhumör eller inte.

och snart väntas gäster. Sussa, Rickard och Noah kommer förbi på fika.
Kul att de kommer förbi så slipper jag vara själv heeela dagen :D
Ska ta och dela upp sockerkakan färdigt den med tills de kommer.

hejs svejs.



Rättelse, Sussa och Noah som var förbi och nu har de åkt.
Katterna var rädd för Noah fast samtidigt nyfikna över vad
Noah är för filur ;)
Tänkte gömma Noah i garderoben så jag skulle få mysa lite till med honom.
Det var riktigt kul att umgås med gumman och hennes son :)
Så Tack Sussa och Noah för sällskapt, det får göras om, flera
flera flera gånger om :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahah okej :) ha dt så bra så hörs vi närmare julen :) kraam

2009-11-14 @ 11:20:25
URL: http://erikarousu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0