Sooool

Vilket härligt väder :) Synd att man inte hann sitta på balkongen längre än den lilla stund jag var där. Jag och Andreas cyklade till storheden och jag bytte mitt trasiga cykellås. Så nu har jag ett fungernade. Sedan passade vi även på att handla lite.

Igår var det ju LS tacksittningen. Var god mat :) Riktgt nice.. sedan gick vi till Malins Jens och umgicks lite.
Mitt öga tjorva extremt mycket igår och de gjorde så jag började få migrän. Gick hem från festen och hade glasögonen på ett tag innan de var dags att gå till fällan och sälja pizza. Var riktigt mycket folk som var på fällan och åt så de var kul att stå där:) Tiden gick otroligt snabbt.

Om ögat inte börjar repa sig snarast blir det ett besök till farbror doktorn :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0