Klagostund

  • Mitt högra öga har tjorvat sedan valbord!! Sjukt jobbigt, ser suddigt heeeeeela tiden!! :(
  • (hoppas jag inte är på väg att få någon infektion eller något) Går det inte över snart måste jag fara till läkaren :(
  • Migrän skulle man också få igår, var på fest. (Fick migrän innan jag kom till festen) och hur kul är det att vara på fest när man har migrän :(
  • Fattigare än en kyrkråtta, kan inte ens köpa godis :(
  • Migrän när jag vakna i morse med, nu är det som ett ständigt konstigt  tryck i huvudet :(
  • Inget bra på tv :(
  • Andreas jobbar, ensam hemma med katterna som bara sover :(

Nu har jag klagat färdigt!


Kommentarer
Postat av: Erika

Jodå vanligtvis har jag det ;P från morgon till kväll.. men igår var dt en konstig dag, solen var väldans velig.. vart några dar av regn men idag verkar dt vända :)

2009-05-10 @ 13:47:31
URL: http://erikarousu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0