Kanske dags...

...att uppdatera här. Var som ett tag sedan, men tiden har bara runnit iväg och jag har inte velat sätta mig framför datorn heller! 

Men kort och gott, Valborg var riktigt trevligt trots lite tjorv med kolen :/ men men gott blev det ändå ;) och MYCKET trevligt sällskap:) det gjorde hela kvällen ännu bättre bara =) Vi kolla majbrasan och fyrverkerier samt spela några omgångar Buzz med :)

Sedan fredag, underbart väder ute satt hela dagen på balkongen var så härligt och svettigt :p haha

Nu i helgen, igår fixa jag balfrisyr åt Sara C, blev riktigt fint :) sedan förbi och sminka Ida och piffa lite i hennes hår med. Jag och Andreas hann även med en cykeltur (länge sedan jag cyklade), blåste dock lite men de gick bra ändå :) Sedan blev de besök hos Sussa och Rickard på eftermiddagen och lite gotta å sånt ;) Vi var även och köpte mjukglass, mumma:)

Idag har vi varit och letat och letat efter balkongmöbler, eller speciellt efter ett bord, stolar har vi juh egentligen. Just när vi höll på ge upp så bestämde vi oss för att åka till suomi soffa för att kolla lite på en soffa som varit i annons för att se hur den ser ut och Där hittar vi våra balkongmöbler, nice :) så allt letande gav resultat till slut!

Nu börjar hockeyn snart och den måste juh ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0