Glass

Det är så härligt gott att äta en glass när solen skiner, Mumma:) Nu känns det som sommar :)
Sussa och Rickard kom till oss någon gång före lunch och åkte inte hem förän mot kvällen.
Vi har solat och jag är liiiiite röd:p men det hinner försvinna ändå innan någon sett att jag fått färg :( eller ens överhuvudtaget märker att jag suttit och solat mig lite, blekfis som jag är..

Någon annan som har svårt att bli brun?


Blev även lite kubb spelande, vilket var riktigt kul :)

Andreas pappa kom upp till luleå idag:) Vi grilla till middag och det var sååååå gott!
Sedan suttit och pratat och sett tv mest under resterande av kvällen. Nu ser Andreas
och Göran på någon film, kollat lite av den med så ska också förflytta mig dit.

Förresten, Penny var förbi med sin nya familjemedlem när hon lämna tillbaka transportburen
hon lånade av mig.. GUUUU SÅÅ SÖT lillkissen är ;) Ronja och Wilma kändes plötsligt så
himla stora. Jag som alltid tyckt att de inte är så stora.. hihi. och Wilma hon var då arg allt!!
ojojoj, fräste och morra och lillkissen blev skraj... men men hon måste ju markera sitt revir såklart.
Ronja hon blev mest rädd, haha.. fräste och sprang och gömde sig, Söt Ronja :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Dont worry, du är inte ensam, jag har oxå rätt svårt o bli brun..

är verkligen superavis på dem som blir bruna direkt dem vistas i solen..:P

2009-05-22 @ 08:58:30
URL: http://erikarousu.blogg.se/
Postat av: Linda B

jooo fast det har blivit lite bättre än förr... :)

2009-05-26 @ 18:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0