Tisdag 31 mars

Kanske skulle ta och laga lite lunch, skolan börjar 13.00 så måste hinna äta innan de i lugn och ro. Vet bara inte vad jag ska göra till lunch, har inte bestämt mig för vad jag är sugen på riktigt.

Vaknade vid 9 idag, tänkte först stiga upp vid 7 med Andreas men de orkade jag bara inte :p Var meningen att jag skulle sitta och göra skola nu innan lektion. Men det har inte gått så bra. Visserligen har jag läst sådant som har med uppgiften att göra men inte fått ner något på dokumentet. Blir en tråkig kväll idag med andra ord.

Är iaf inne på dag 2 nu. Överraskad över mig själv att jag lyckats än så länge. Trodde det skulle vara jobbigare, men det går lite i vågor, vissa tider eller situationer gör det lite jobbigare. Tur då att jag har tugummi iaf :)

Nu äta lunch. Bye bye

Kommentarer
Postat av: AH

Hördu, på två röda hade Annie fixat biffen ;) Vi var duktiga och lämnade skiten på Kronan dessutom :)

2009-03-31 @ 16:31:03
URL: http://anniehs.blogg.se/
Postat av: Carro

blir glad att du är så duktig med uppdateringarna, (:

på fredag får jag träffa dig,

åh, underbart. Puss

2009-03-31 @ 18:26:46
Postat av: Erika

Nu vill jag veta för bövelen...vad har du slutat med och hållit upp i 2 dagar?? äre snusen? äre godiset?? för böövelen kvinna...säg ;)

2009-03-31 @ 23:06:30
URL: http://eriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0