Slö idag

Steg upp när Andreas åkte iväg på utbildningen. (kanske inte skrivit det men Andreas utbildar sig till support tekniker på Telia och har jobb ett tag efter de iaf)
La mig sedan i sängen efter frukosten och kollade tv. Läste lite och slumra till någon minut. Tur att Andreas ringde på lunchen annars hade jag nog legat och sovit nu.

Härligt väder ute nu, solen skiner. På morgonen såg de dock lite dystert ut. Får se om man orkar ta sig på en liten promenad med katterna. Men de verkar inte så intresserade av att gå ut, har öppet balkongdörren och de är ändå inne.

Hade fruktansvärd migrän igår, trodde mitt vänstra öga och ögonbryn och området runt det skulle sprängas bort. PÅ RIKTIGT. Länge sedan jag hade så hemsk migrän. Inga tabletter hjälpte och till slut fick jag hjälpa mig själv på traven genom att försöka spy. Efter de började det gå mot rätt håll. Därför jag är slö idag, tar igen min förlorade helgdag eller något sådant :) Rätt skönt ibland att bara inte göra något alls.




Kommentarer
Postat av: matsie

försöka att spy? haha. måste ha varit hemskt :)



När kommer du förbi torpgärdan och hälsar på då?(:

2009-03-17 @ 12:34:52
URL: http://maaatsiie.blogg.se/
Postat av: Josefine

Du har blivit utmanad!



http://emjowa.blogg.se/2009/march/all-about-j.html

2009-03-17 @ 15:54:39
URL: http://emjowa.blogg.se/
Postat av: Carro

Vi måste hitta på ngt snart.

vad säger vi om när lönen kommer så

kommer Carro? :)

2009-03-17 @ 17:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0