Säsongspremiär

Var premiär för skridskoåkning för detta år för mig idag. Var kul=) Åkte dock inte så länge, men ett tag i alla fall. Spelat world tour på ps2, trummorna. Det var riktigt kul, ibland gick de bra och ibland mindre bra :p Blev sugen på att köpa det, men men kanske en vacker dag när jag har bättre ekonomi :p

Spelade biljard mot älsklingen med nu på kvällen, gissa vem som vann? ;p
Jag så klart, hihi =) Fick ingen åtta i magen denna gång, så klara mig skadefritt :D

Får just en kärleksförklaring av älsklingen, sött och tror baktanken är att jag ska sluta blogga och mysa med han istället ;) Det är precis vad jag ska göra nu :D

Imorgon är det 50-årskalas som gäller. Längtar efter tårta och smörgåstårta redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0