Kattgräs

Sussa har blivit lite halvt inneboende här och det är kul :) Trivs så bra i hennes sällskap.
Gumman har sovit här två nätter i rad denna vecka med. Vi har spelat massa Skip-Bo och bara slappat och varit. Så jag har inte gjort nå skola de senaste dagarna alls, fast jag borde. Men är så less skolan nu så de är helt sjukt. Får väl stå mitt kast nästa vecka med alla redovisningar och allt. Men orkar bara inte.

Sussa for just till jobbet och jag ska ta och plantera lite kattgräs så Wilma och Ronja har något att tugga på :)
Härligt nu när man kan ha balkongdörren öppen rätt länge utan att de blir kallt. Har solläge rätt länge. Ska ta och fixa fram stolarna med till balkongen så man kan sitta och njuta och få lite sol samtidigt, kanske man blir lite piggare :)

Ikväll kommer Erika upp till Luleå, ska bli kul att hon också kommer och hälsar på. Sen kan det även hända att Tess också följer mer, beror på om de finns plats i bilen eller inte. Återstår att se om hon också dyker upp. Så i helgen kommer nog att gå rätt så snabbt. När man har besök och allt, Sussa skulle också komma på lördag efter jobbet så de kanske blir lite sällskapsspel eller något sådant. Återstår att se.

Nej, nu plantera lite kattgräs. Det växer ganska snabbt så om någon dag har jag nog två glada katter, eller snarare ännu gladare :P
(Måste också plantera om lite blommor här snart, måste dock först kolla upp att jag har tillräckligt med krukor.)

Kommentarer
Postat av: Matsie

Yes, jag får ta och göra det :). måste nog ta och höra med henne då. Kanske komma till nästa helg?. eller något. ska prata iaf med henne :).

2009-03-20 @ 13:42:45
URL: http://maaatsiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0