Erikas FEL

Jag skyller ALLT på Erika, ALLT :p
Åkte in till stan med henne eftersom hon ville dit. Sluta med att jag shoppa alldeles för mycket!! Men köpte massa saker jag gilla så okaj, var ändå bra att vi åkte :) Hitta en superfin skinnjacka! Blev så glad över den och den var på 20 % med. Najz :) Så betalade bara 640 kronor för den. bra bra :) Fast nu lider de ekonomiskt ännu mer. OPS! Men ville verkligen ha den så var bara tvungen. Jag blev kär i min jacka, och när man blir kär så vet ju ni alla brudar att man bara måste ha det :)

Nu har vi iaf tagit oss hem efter en lång shoppingdag och sitter framför tvn och dricker påskmust och äter kex :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

adå:P. vi får hoppas på nästa helg om inte senare, aja vi ser ju helt enkelt vad som händer ^^

2009-03-20 @ 18:34:43
Postat av: AH

Jag skyller också alltid på andra :S



:)

2009-03-23 @ 08:01:12
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0