Då var det roliga över

Veckan fram till torsdag ser mindre rolig ut för mig. Massa skola att göra!! Alla uppgifter skall göras och sedan redovisningar på torsdag. Känns mindre kul. Tänkte sätta igång med ena uppgiften nu. Känns inte som om jag kommer orka lägga ner massa tid på dessa uppgifter så kommer vara glad om jag lyckas få g på dem iaf.

Helgen annars gick snabbt, Erika åkte hem igår. I lördags spela vi lite sällskapsspel och drack lite alkohol. Sussa var också här och stannade även och sov över :) Ätit en massa gotta hela helgen så känns som om man rullar fram nu under resterande vecka.

Nä, bara att sätta igång med det tråkiga, och God morgon förresten :)



Suttit ett x antal timmar med skola nu. Det känns bra att det går framåt och så tog jag den "roligaste" uppgiften först, så kändes lite lättare att komma igång med allt. Dock inte färdig ännu, men knaprat ihop sisådär 11 sidor än så länge. Men de jobbigaste kvar, koppla till den förbannade litteraturen. Kan man vara mer less på skolan än mig??? Tror inte de. Nåja, ska kämpa på här igen på ett tag. Jens kom förbi på besök med, mest för att kolla om jag var på rätt spår och gjort ungefär som resterande gruppen. Passade på att ta en paus med kaffe och lite uno och skip-bo. Skönt med pauser ibland, de behövs.

Sitter nu och väntar på att Andreas ska komma hem, men de är först om en timma.

Typiskt att solen inte lyser :( Det är så härligt när den värmer på och jag vill ju kunna använda min nya jacka så klart :p och de går ju inte om vädret är som de är nu.. *brr* Sen har de börjar snöa, hur kul är de då att man plockat fram stolarna till balkongen när man ändå inte kan sitta där när inte solen skiner!! Men iofs bra att det är dåligt väder, annars hade jag suttit på balkongen istället för att göra skola. hehe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vinna en ny mobil?

2009-03-23 @ 18:37:38
Postat av: Anonym

hej kusin Linda! hoppas allt är bra med dig och att ni trivs i eran nya lägenhet...längesen man såg dig nu.hadé bäst iallafall/kram helena

2009-03-23 @ 20:00:33
URL: http://http:www.helenakblogg.blogspot.com
Postat av: Carro

Om det ändå hade varit verkligt det jag hade skrivit,

det var snarare mer ett påhitt,

det var lite mer utav en önskan. (:



jag ringer dig någon dag SNART.

PUSS, love u.

2009-03-23 @ 23:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0